kolmapäev, 12. september 2007

Vibuspordi noortetöö Eestis

Igasugune noortega tegelemine on väga tänuväärt töö!

Vaadates fakte.

Olen 21 aastane ja täiskasvanute klassis olen lasknud juba 3 aastat. Ma ei mõtle ennast ülistada aga vaatame siis viimast 15 aastat. Mitmest noorest on Eestis selle ajaga tekkinud täiskasvanute ridadesse täiendusi? Jätan täiesti arvestamata Järvakandi 2000 aasta gruppi ja vastan ÜKS. Terve vabariigi (va. Järvakandi) noortetöö tulemuseks üks mees, kes elas üle juunioritest täiskasvanutesse ülemineku - seda 15 aasta jooksul. Ega see lihtne ei olnud jahh! Vanuseklassi vahetus on siiani nagu prügikasti viskamine. Käisin jahh seal natuke sobramas, kuid praegu Eesti esimene, teine, kolmas.

Poole vähema aja jooksul on Järvakandist tulnud Siret, Anneli, Priit ja tulevad Bessi, Piret, Siim. PS! Pange tähele, et need nimed jäävad pikaks ajaks vibuspordis Eesti tippudeks. Ühesõnaga väikesest kohast nagu Järvakandi 3 sportlast ülejäänud Eesti 1 vastu. Ja arvake, mis Alev päästis mind prügikastis sobramisest!

Kasutan juhust ja tänan oma isa Tõnu, ema Eppu, venda Eerikut, vanaema Meerit, vanaisa Endlit (kunagist Eesti meistrit 30m pealt), Vibuklubi Ilvese toredat liikmeskonda, peatreenerit Rauli ja Toomast ning kõiki toetajaid, tänu kellele ma vibuspordi juurde püsima olen jäänud ja tulevikus teha ennastületavaid tegusi.

Nüüd olen Järvakandi Vibuklubi Ilves liige. Kas see tähendab 4 vs. 0? Ei oskagi vastata. Kasutades matemaatikat ja ajavahemikku ühtlustades peaks see suhe olema isegi 8/0. Järeldus - YESSS ma olen parimatega ja KOOS saame veel paremaks!

Kui keegi arvab, et olen solvanud ja liiga teinud siis palun öelge mulle - vaatame faktid üle. Minu järeldusi võib faktidega alati mõjutada!

"dqopgHbGiD"

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Anna andeks Taavi, aga sa oled t6esti rumal inimene .... (Kuigi see on v2ga leebelt 6eldud sinu kohta)
Myts maha selle inimese ees, kes selle blogi kirjutas sinu kohta. Ja kas sa nimetad Viljandi klubi Prygikastiks ? .... kui madalale sa langed enda arust ??? Sa just l2ksid prygikasti .... (A.K.A j2rva-kandi)
See kes selle sinuvastase blogi kirjutas ei hakanud kartma, vaid ta ei tahtnud langeda sinu tasemele....
tead kyll seda vanas6na, et targem annab j2rele ... (sa vist ei tea)
Ma ei saa aru ka sellest, kuidas sa saad 6elda, et : Tule ja r22gime asjad selgeks omavahel...
kas sa ei arva, et sina oled see inimene kes peaks tulema ... maha istuma ja asja meile n2ost n2kku ytlema, et me olme k6igest prygikast sinu jaoks.... ? Tee meile k6igile teene .... tegelikult tee endale teene, ja j2ta need laimavad Blogid 2ra ... sest neid kirjutades n2ed sa v2ga, v2ga rumal v2lja ...
Sa oled 21a. vana... k2itu sellele vastavalt. Ja 2ra saa valesti aru, J2rva-Kandis on v2ga head ja tugevad laskjad .... keegi ei ole 6elnud et nad seda pole... aga inimestena pole nad kuigi palju v22rt ... sama k2ib ka sinu kohta. Mis punkte sa siis v2lja tood, et J2rva-kandi 8 ja viljandi 0 ? kas me v6istleme ? EI ! Praegune ylesanne oleks see, et me k6ik saaksime omavahel ilusti l2bi ja asjad sujuksid aga see ei saa juhtuda, kui sa kirjutad solvavaid bloge. Pole vaja neid netis kuulutada...

(Ma ei r22gi Vana-V6idu eest .... vaid see on minu isiklik arvamus, kuid kindlasti yhtib minu arvamus paljudega.)

Anonüümne ütles ...

+ Mul on tunne et sa R22gid Rauli eest. Sa r22gid siin jutte missugusied ... aga kas sa tead ka, millest k6ik need probleemid p6hjustatud on ?
Praegune Vibuliit pole see kes on k6ik p6hja lasknud ... vaid selle on p6hja lasknud endine liit....
asi selles et eelmine Vibuliit, k2is reisimas rahadega mida neil ei olnud.... ja nad olid v6lgades. V6lg on v66ra oma ... ja see TULEB kunagi tagasi maksta ...ja sellega tegelebki praegune liit.
V6ib 6elda et te k2isite reisidel tulevaste laskjate rahade ja v6imaluste eest. Tee endale rahaline olukord selgeks ja siis r22gime edasi ...

Ja sa mainisid ka seda, et viljandil pole enam Mees laskjaid ?
v2idaks vastupidi ... k6ik vanad laskjad on tagasi tulnud Aune k2e alla, nagu n2iteks : V6hum66k, kasuk , lember , Ylo. - ja nad k6ik on v2ga head.