esmaspäev, 3. september 2007

Tekst Taavi Ennemuisti kohta.

Kunagi ammu ammu, täpsemalt 13. juulil 2007 aastal tegi üks inimene minu kohta eraldi blogi nimega Taavi Olympiale ja kirjutas sinna ühe huvitava teksti. Toonitan seda ühte inimest, sest siiamaani ma ei tea, kes sellise teksti valmis vorpis. Kas on ennast vaja varjata, kui juba nii täpseid faktid käiku lähevad?

Siinkohal teengi väikesed parandused.
1) Esimeses lõgus on öeldud, et ma ei kuulunud 13.07.07 Vana-Võidu Vibuklubisse. - VALE
2) Teises lõigus väidetakse, et Aune Varik on mind treeninud 9 aastat ja teinud minust selle kes ma olen. - VALE Alustasin vibulaskmist Viljandis ja pr. Aune Varik treenis mind kuni 2005 aasta kevadeni. Peale nimetatud aasta kevadel koondisega oldud treeninglaagrit Türgis, ei ole ta mind treeninud. Mingil ajahetkel sain pr. Variku suust ise teada, et enne 2002 a. Kadettide MM-i ei tegeletud(treenitud) minu ja Erki Lemberiga meelega. PS! mõlemad olime MM-le minejad ja seal ka viimaste seas. Kõik minu parimad tulemused (see kes ma olen) on saavutatud 2005 aasta suvelõpul või hiljem.
3)Samas lõigus on öeldud, et mind visati klubist välja, vihastasin selle peale ja hakkasin kirjutama laimavat blogi. - VALE Blogi hakkasin kirjutama 29.03.07 Cairos laagris olles. Klubist välja mind ei visatud, vaid ähvardati ja seda alles suvekuudel. Ühesõnaga ma ei vihastanud väljaviskamise peale vaid hakkasin kartma enda tuleviku pärast.
4)Kolmandas lõigus on minu vanus vale. 21 on õige!
5) Viiendast lõigust ei tea ma inimesi nimega Kiviloo. Kui autor mõtleb härrasid Kivilo'id siis võtan teadmiseks.
6)Kuuendas lõigus pannakse minu suhu sõnu, mida ei ole kunagi ütelnud. Ma ei ole kunagi ütelnud autori kohta, et ta ei oska lasta. Tean seda sellepärast, et ma ei ole kunagi kellegi kohta seda ütelnud.
7) Samas lõgus öeldakse, et ma arvan ennast kõiketeadjaks ja ma tahan, et teised mind kummardaks. -VALE Mittekeegi ei ole kõike teadja! Kummardamine jäägu kuningate pärusmaaks.
8) Järgmises lõigus väidetakse, et minu uus klubi ja mina käime välisvõistlustel lihtsalt kogemuste ja lõbu pärast. -VALE Minu uus klubi on käinud mitmetel välisvõistlustel Soomes, Lätis, Prantsusmaal kuid tiitlivõistlustel ja karikaettappidel on käinud koondis, kuhu saab kehtestatud normide alusel. Koondis on treeninggrupp kuhu saavad kõik, kes näitavad häid sportlikke tulemusi. Selle grupi liikmed on: 2006 a. EM naiste 9. koht sama aasta Juuniorite MM-l naisjuuniorite klassi 7. ja 13. koht, 2005 a. Euroopa karikaetapil kadettide naiskonna 4. koht jne. Neid kohti võib nimetada kogemuste realiseerimisteks.
9) Kui keegi väidab, et ma ei ole salliv oma kaaslastesse ja inimestesse, kes on minu jaoks palju teinud, siis tean millisest lõigust on see VALE võetud!
10) Järgmises pikemas osas on ka VALED faktid. Mittekeegi ei ole ütelnud, et ma lähen 2008 aasta olümpiamängudele, mind ei ole kellegagi paari pandud ja minu üks hüüdnimedest ei ole mittekuidagi Valgeke. Juhuslikult kui keegi seda, minu seljataga ja salaja, ei ole mõnitamisena kasutanud.
11) Minuteada ei ole olemas masinat või inimest, kes suudaks teiste indiviidede mõtteid lugeda! Kuidas autor teab, mida/kuidas ma antud lõigus nimetatud võistlusel mõtlesin.


Hea kirjutaja, soovin, et sa avaldaksid oma nime, kasvõi ainult mulle, ning räägiksime hubases õhkkonnas kõik südamelt.

Lugupidamisega,
Taavi Ennemuist

Kommentaare ei ole: