teisipäev, 15. jaanuar 2008

Sain täna "Vangist" välja!

Oli üks ilus 2007 aasta suvepäev. Täpset kuupäeva ei mäleta aga igatahes alates 03.08.07 ei olnud ma enam Vana-Võidu Vibuklubi liige.

Ja sealt see nali kõik algaski!

Samal ajal astusin uude klubisse, mis asub järvakandis ja nimeks on Järvakandi Vibuklubi Ilves. Ma ei tea küll miks aga osadele inimestele see klubivahetus ei meeldinud ja ta/nad esitasid Eesti Vibuliidule protesti. Võin ütelda, et Vana-Võidust see otseselt ei saanud tulla (loogiliselt mõeldes), sest enne vahetust suudeti mind 2007 aastal 3 korda ähvrdada, et mind visatakse järgmisel üldkoosolekul välja. Hehh. Noh ma mõtlesin siis, et teen neile teene (endale kahh) ja astun vabatahtlikult sealt eemale. Kes ikka tahaks ikka minusugust Eesti koondislast ja edetabelites esikolmikus olijat. Võibolla mõned inimesed ei osanud mõtelda iseseisvalt ja seda tulemustest välja lugeda, sest 2007 oli ju aasta kus ametlikku edetabelit ei olnudki. KURB! Selleasemel on minu uue klubi enda edetabel siin.

Aga ennäe- pakkumisi tuli rohkem kui 1, kuid avaldause tegin sinna kust "kutset" ei tulnud.

Ühesõnaga protesti tulemuseks oli Vibuliidu otsus (ainuke vibuliidu juhatuse otsus, mida näinud olen 2007 aastal), et "Ilves"-t tuleks karistada ja Taavi Ennemuist ei või klubi esindada 15. jaanuarini. Ma tean jahh, et vanas võistlusmäärustikus oli see klubivahetuse keeld hooaja keskel. Kuid juba alates 2005 aastast anti välja uus määrustik , kus selline punkt puudus. Tean, et tollal, kui uus määrustik tehti siis ka just selle mõttega, et klubi ikka SAAKS hooaja keskel vahetada- Seda rääkisid autorid ise mulle. Aga nuh kus siis sellega - uus juhatus ei võtnud mõttessegi seda arutada, sest ma ju nii paha ja halb ja ülbe ja loll jne.

Ühesõnaga ei lastud mind Eesti MV-l võistlema. Lasin seal niinimetatud va. (väga austatud- ei ei tegelikult väljaspool arvestust) kvalifikatsiooni. Sain isegi 3. tulemuse, kuid medalt ei antud ja lõppvõistlusele mind kahh ei lubatud. No vahet pole, vähemalt võitis minu klubi 11 võimalikust kullast 9 ( ei arvestanud neid pikkvibu, või mis nad nüüd olidki, laskajaid). Ühe nendest 2-st kullast sai Harri Kõhler (Viljandi) plokkvibu kvalifikatsioonist ja teine võitja oli meesveteranidest Mati Vaikjärv (Pärnu). TULEMUSED

PS! Kasutan linkidena "Ilves"-e kodulehekülge, sest kuskil mujal pole nii täiuslikku tulemustekogu (üks lehekülg on nii ülbe, et lihtsalt -> Copy-Paste)

Järgmine kord, kui olin jälle "väga austatud" Vana-Võidu MV-l. Seal olin tegelikult kõigist sportvibu meestest parim.

Üldse ei saanud võistelda Eesti sise KV-l. Võistlus toimus Käärikul. Kaasa läksin muidugi- elasin klubile kaasa. Ahjaa. Eelringe võisin küll lasta, olin seal isegi 2. aga enne võistlust (eelneval õhtul) kuulsin alles venna käest, et ma ikka ei saa. Naljakas oli see, et ei teatatud mulle kahh üldse.

Nüüd on käes aeg, kus mittekeegi ei saa mind keelata (ka ebaseaduslikult) võistelda. Tegelikult peale klubivahetust tegin ühe parima hooaja siiani. Võitsin Järvakandi Lahtised MV, mis ON Eesti suurim vibuvõistlus ja olin ka Balti MV-l II. Hehh. Seda viimast taheti kahh tühistada aga ... nii see ei läinud.

Kommentaare ei ole: