kolmapäev, 22. aprill 2009

Ilu

Hakkasin täna hommikul mõtlema, mis asi on ilu. Igatahes terve päev möödus mul ilu meeldetuletamisele ja selle endale selgitamisele.

Kuna täna oli terve päev väga ilus ilm, siis alates kella 9 st hommikul kuni 23 ni olin õues. Ei ole midagi imestada - selline on vibulaskuri argipäev (Vähemalt minul). Muidugi pidin vahepeal kodus käima, et internett tööle saada ja vahetusriided trenni kaasa võtta.

Mõtisklused algasid tahtmatult hommikusel 90m laskmisel, peale mati paikapanemist.

Mis on ilus? Kõige ehedam ja värskem mälestus on ikkagi võistlus Riomis, sinna minek ja tagasitulek. Võistluslinna saabudes mulle väga kohe ei jõudnud kohale, kuid peale jalutuskäike ja kommipoes käimist, sain aru, et tegemist on millegi "imelikuga". Linn, mis on Eesti mõistes mäel, oli... ei oskagi sõnu valida. Ülesse ja alla, kohvik siin ja kohvik seal, purskaevud ringteel ja vahva dinosaurus. Eestis seda ei juhtu, aga igal hommikul tervitas sind võhivõõras ja kioskites olid nagu püsikunde.

Võistluste päev oli täis üllatusi ja pettumusi. - Oli juba ammu teada, et nüüd peab hakkama sadama ja äikest lööma, kuid võta näpust. Tegelikkuses oli asi hoopis hullem. Ma ei ole peale 2006 EM-i nii suure tuulega pidanud võistlema. Ehmatas nii ära, et tulemusest ei ole mõtet rääkida. 30m oli katsumus. Katsumus mitte mööda lasta, kuid mul on tõsiselt hea meel Anneli tulemuse üle sellel distantsil.

Terve päev paistis päike ja vingus tuul. Tegin ka paar pilti, kus on näha taamal olevaid paduvihmi ja torme, kuid samalajal platsil paistvat 20C päikest. Järgmisel päeval tuli isegi rahet. Mitmekesisus!!! Korraga nii palju.

Tagasi Eestisse sõitsime läbi "La Suisse". OKEI. Lõuna-Prantsusmaa on ilu ise. Mäed kõrguvad terves vaatevinklis, helerohelised viljapõllud kuppelmaastikul ja muidugi need milkad (veised). Eestis võiks inimesed ka rohkem loomaliha süüa. See palju tervislikum ja maitsvam :):). Mina ei ole igatahes ükski kord käinud Prantsusmaal ilma Medium Grilled Entrecot'i söömiseta.- Puhas maitseilu. Ükskord ma seal elan!

Aga on üks ilusam riik. "La Suisse"! Ja siis me imestame, miks Eestis on inimesed masenduses ja stressis. Sellises ilus ei ole ükski sisserännanud eestlane murelik ja krampis. - Need mäed need mäed.

Kommentaare ei ole: