pühapäev, 10. veebruar 2008

Arutelu Ilves"-e foorumis 2.

Tõstan siia blogisse ka enda postitused. Kogu juttu saab näha siit.

Hunt says: „Jah nad on valmis ja teevad TEISTMOODI. Sellepärast see eelmise juhatuse pooldajatele ei meeldigi ”
Eelmise juhatuse juures ei meeldinud mulle/sportlastele ka mitmed asjad:
Võistlustele minek jäi tihti viimase hetkeni teadmata. Otsuseid tehti kiiruga. Info toppas/oli olematu. Laenamine on alati riskantne ja vastutustnõudev.
Samas meeldis ka:
Võistlustel käidi liidu koostööga. Info lõpuks ikka tuli, kas 2 päeva enne tähtaega või natuke varem – ühesõnaga mailbox on siiamaani EVL-st tulnud kirju täis. Kõige tähtsam – 2006 aasta lõpuks tulemused ja kohad tõusid jälle maailma vaatevälja.

Ütleme siis nii, et praegune vibuliit on valmis. Valmis milleks? Nagu hunt ütles: „Vana teema aga - meil puuduvad reeglid (loe: kokkulepped, suunad vms) kellegi õigeks või süüdi mõistmiseks.” TÄITSA ÕIGE JU. Arvatavasti see ongi üks kurjajuur. Osad tahavad ühte ja teised midagi muud. Puhtsüdamlikult küsin: “Kas Eesti Vibuliidul on praegu mingisugune siht ja plaan kuidas areneda ja kas üldse areneda?”
Küsin seda, sest ma tõesti ei tea. 2006. aastal ma teadsin, suusõnaliselt juhatuse liikmetelt ja presidendilt, et Eesti sportlane(sed) saaks OM-le juba Pekingisse. Ma ei mõtle neid üldisi põhieesmärke, mis põhikirjas olemas on vaid konkreetset „viisaastaku” plaani.

Praegusel hetkel ma ei tea isegi millal „uus” juhatus valiti, kes sinna siis täpselt kuuluvad (aiman). Seda teavet ei ole kuskilt leidnud.

Praeguse ja eelmise juhtkonna peamine vahe ongi minuarust veel suurem infopuudus ja ka aeglasem tegutsemine. Kõigile teada fakt, et 2008 aasta normid tulid välja alles 08.02.08 ja EM-le registreerimine jäigi samal päeval tegemata.

TEISTMOODI on tõesti tehtud.

Aga tegelikult milleks üldse juhatus on? See ei ole provotseeriv küsimus! Millega tegeleb üks tavaline alaliidu juhatus? Ma ei usu, et ainult juhatab ja otsustab.

Kommentaare ei ole: